egentligen.. så gillar jag inte tanter

imorse när jag och filippa skulle ta våran dagliga buss till skolan så hade väl vi "trängts" lite i kön enligt en tant, ( men man måste trängas om man vill komma någonstans i livet) så när vi skulle på bussen så ARMBÅGADE hon mig när jag skulle på bussen så att hon kom före mig, eller ja.. det var mer ett försök till att armbåga mig.. det var lite smått misslyckat men iaf
tanten var faktiskt ganska stark, men fattade hon inte själv att om jag bara hade puttat på henne
så hade hon rullat ner från bussen som en jävla köttbulle! 
sen så skulle hon sätta sig och hon var så seg och eftersom att jag var så irriterad på henne så kunde jag inte styra mina känslomässiga känslor och var tvungen att gå förbi innan hon hade satt sig
vilket resulterade i att hon sa; VAD HAR HÄNT MED DAGENS UNGDOMAR!? ( ja hon körde på den gamla klassikern)
JÄVLA KÄRRING! jag blir så sur på tanter dom tror att dom äger hela världen
HÄÄÄY I AM THE KING OF THE WORLD IM 80 YEARS OLD AND HAVE A KÄPP!  .. nej tyst din tant, sätt dig i skamvrån och tig som ni gjorde på eran tid, när lärarna hade rätt att slå eleverna om de gjorde något "BAD"
vill hon ha det så eller, lilla kokosboll
 
nej nu har jag fått ut mina känslor, HEJDÅ !

image50


Kommentarer
Postat av: Filippa

gaaaaah!! kill her!!!!!!!!

2008-05-06 @ 09:28:00
URL: http://filippaechardt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0