MMM vilken härlig dag

hej hej bloggen hej på dig bloggen! jag har saknat dig
idag har jag jobbat, väldigt väldigt trevligt, men jag var fett hungrig hela dagen
så ett citat tidigare idag " påväg vem var jag så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag fick sluta runt halv ett när jag nästan somnade vid bordet ! tur att dom inte såg det utan istället min lite vaknare sida, även om jag är så trött att jag nästan håller påatt börja grina när jag ska gå upp på mornarna (kanske dags att gåå och lägga sig lite tidigare?,  jag går typ och lägger mig som att jag skulle vara ledig hela livet!)  Men iaf när jag var påväg hem var jag så hungrig att jag skulle kunna ta fra min ak47 och skjuta ner alla människor för att äta dom :) eller ja iaf för att kunna råna närmaste godisaffär?
iaf fick jag med väskan i högsta hugg och värkande ben då jag plötsligt får världens jävla PIZZADOFT rakt upp i näsan!
Det var droppen jag kunde inte hålla mig längre, så jag gick till närmsta donken och beställde två bicmac plusmeny!

Om sanningen ändå vore så , dessvärre så var det inte så eftesom att; NUMMER ett. jag hade typ 20 kr (yäy) och för det andra, ja jag vet inte det andra.. kanske att jag är så nyttig så att jag inte äter sån skit :)?
så istället fortsatte jag mot buss ¤ och hatade alla pizzerior, när jag närmade mig bussen blev jag nästan ännu gladare då jag som vanligt missade bussen!
Då fylldes hela mitt hjärta med hopp om livet! tur att den typ går i 5 minuterstraffik annars hade jag ju legat ganska risigt till.
Tänk om den typ hade gått en gång i halvtimmen, inte bra alltså!

aja iaf när jag kom hem var det bara att hoppa ner i sängen, HERREGUD vad skönt det var!
sen vaknade jag och fick verkligen meeeeeegabråttom då jag skulle till handbollsavslutningen på gubbängsfältet!
HAHA jag kom en timme försent, som vanligt då! inte bra
Men alltså ärligt busschaffisen körde ju som att han hade all tid i världen, fan vad irriterad jag blev på honom!

men jag ska berätta hur det gick, först sprang jag ner till telefonplan (fan vad duktig jag är) men sen när jag kom dit så kom jag på att jag hade glömt mitt busskort (wiiie lycka)!
min pappade vägrade att svara i telefonen så det var helt enkelt bara att dra hem och hämta den! sedan bestämde jag mig för att gå ner till tunnelbanan och åka till fruängen och sedan ta bussen därifrån. Det jobbiga var även att min mobil inte ens hade några batterier, så det var tur att jag kom hem och  fick ladda den i typ 2 minuter, så att jag kunde ringa elin och hitta mina glada små spårvägare! 

nämen nu börjar det här inlägget bli lite för långt så vi tar väl och skriver lite mer imrogon!
HAHA jag står inte ut med mig själv orka vara jag :D
sooo long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0