oh vilken härlig dag

hallå hallå det här är rektor siv som talar
just tagit bort färgen ur håret, ska försöka bli lite halvblond igen, men gjorde bara lite ljusa slingor idag!
resultatet blev att jag ser ut som ett ljushuve i skallen men inte i resten av håret :) slänger upp en bild lite senare på hur resultatet blev (+ att jag har min nya bikini)
var på allsång på skansen i tisdags :D det var naaajs, bara att man fick sitta i typ 5-6 timmar med alla ljushuven och vänta på att tvsändningen skulle börja! och att dom inte hade någon ordentlig mat (alltså pommes och hambugare), utan de hade bara värsta restaurang maten, men dit kan man ju inte gå om man vill torska sina platser! det sista valet dom hade var KOOOOOOOOOOORV, en äcklig korv! så vi fick helt enkelt köpa en 20kr billig korv som inte mättade magen ett dugg, men aja sånt är livet!
ska väl snart gå och sussa ska upp tidigt imorgon... tror jag. ska iaf in till stan så chingpling


jag i mitt nya hår
jag i mitt nya hår och bikini :) 

Kommentarer
Postat av: Filippa (ah filippa)

lägg ner

2008-09-16 @ 14:28:16
URL: http://filippaechardt.blogg.se/
Postat av: T Y L O

Du är så vacker!

2009-05-23 @ 02:04:57
URL: http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0