duktigt

kom nyss hem, vart och träffat angelica! hon kom nämligen hem från nooooorrland idag (lantis lantis)
stygg som hon är så har hon ätit på sibylla 4 dagar av de sju dagarna som hon var där! allå maiko, här har du din nya konkurrent! eller förresten jag glömde ju att du har blivit såååå nyttigt albis. Om det ändå vore så
jag själv känner mig inte särskilt nyttig, proppade i mig 1 pringelschips (faktiskt inte helt själv (a)) och lite choklad. Men hallå det var ju fakitkst 2 för 20 på vooon lidl!  Och jag skyller helt och hållet på angelica att vi köpte detta, hon måste ju stötta mig att komma ut ur mitt chipsberoende, hah!
men chipsen var helt enkelt för att få tillbaka det nööödvändiga fettet som jag sprang bort igår :) ja ni hörde rätt, felicia SPRANG, första gången på hela sommarlovet *stolt*, förutom eken cup då!  nejmen det kändes ganska bra även om det bara var en gång och att jag antagligen inte kommer att göra om det förens jag ska på läger i augusti.. (jag kommer typ rulla fram..) aja ska kila, ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0